آموزش به دانش آموزان نیازمند


بنیاد رشد بعد از حضور فعال در عرصه مدرسه سازی به ضرورت انجام فعالیت‌های آموزشی و تقویتی مدارس پی برد و در همین راستا به دنبال تعالی سیستم خدمات رسانی خود در جهت تحقق اهداف مطروحه در بنیاد رشد اقدام به مطالعه ، برنامه ریزی و عملیاتی نمودن طرح بورسیه تحصیلی با هدف تقویت زیر ساخت های علمی و آموزشی دانش آموزان و رفع موانع موجود در این مسیر گام برداشته است که امید دارد با تربیت و پرورش استعدادهای برتر در کنار فعالیت‌های تربیتی امکان رشد و توسعه مناطق کم برخوردار کشور از طریق سرمایه های انسانی فراهم آورد.

این طرح برای اولین بار در سال تحصیلی ۸۸ – ۸۷ در مدرسه فروغ علم در روستای بورنگ ، شهرستان اسدیه ، استان خراسان جنوبی با حضور ۳۰ نفر از دانش آموزان دختر مقطع پیش دانشگاهی مدرسه احداثی بنیاد رشد در سال ۱۳۸۷ آغاز گردید که ما حصل آن اخذ رتبه ۵۸ در کنکور سراسری توسط خانم فاطمه حسنی بودو در سال تحصیلی بعد یعنی ۸۹ – ۸۸ مجدد طرح برای تعدادی دیگر از دانش آموزان اجرا گردید که این بار نیز درخشش خانم فاطمه درویشی با رتبه ۱۸۳ و قبولی تمام شرکت کنندگان را در دانشگاه سراسری به همراه داشت.

در بهمن ماه سال ۱۳۹۴، امور خیریه بنیاد رشد اقدام به برگزاری یک اردوی علمی-فرهنگی برای ۲۷ نفر از دانش آموزان دختر منتخب از ۴ مدرسه در شهرستان سیب و سوران (استان سیستان و بلوچستان) در شهر تهران نمود که طی این اردوی ۵ روزه، ۱۳ تن از داوطلبین محترم به آموزش به دانش آموزان مذکور پرداختند و روز انتهایی این اردو به بازدید از برج میلاد و دانشگاه صنعتی امیرکبیر و حضور در مرکز بنیاد فرهنگی و آموزشی قلم چی سپری شد.

همچنین در روزهای انتهایی سال ۱۳۹۵، تعداد ۱۱ نفر از داوطلبین محترم بخش علمی و آموزشی، جهت برگزاری اردوی جهاد علمی ۷ روزه در شهرستان مود (از توابع شهرستان بیرجند) حضور پیدا کردند. طی این اردو که در دبیرستان دخترانه حضرت آمنه (س) این شهرستان برگزار شد، تعداد ۴۰ نفر از دانش آموزان مقطع پیش دانشگاهی در رشته های علوم تجربی و علوم انسانی در کلاس‌های نکته و تست شرکت کردند.

نظر به اهمیت اصل استمرار در امور آموزشی، واحد آموزش امور خیریه بنیاد رشد در سال ۱۳۹۵ اقدام به برگزاری جلسات تدریس مجازی ماهانه به دانش آموزان مقطع پیش دانشگاهی دبیرستان دخترانه حضرت مریم (س) واقع در شهرستان سوران نمود. که طی این اقدام آموزشی تعدادی از دبیران متخصص و مجرب در محل خیریه حاضر شده و به‌صورت آنلاین جلسات درس و نکته و تست‌زنی را برای این دانش آموزان برگزار کردند.

واحد آموزش امور خیریه بنیاد رشد در نظر دارد در راستای تحقق اهداف و آرمان های خود، در سه حوزه آموزش حضوری، آموزش مجازی و بورسیه تحصیلی در مناطق محروم فعالیت نماید.

برای مشارکت در این طرح می توانید فرم زیر را تکمیل نمایید همچنین در صورت تمایل برای شرکت در این طرح به عنوان داوطلب فرم مربوطه را تکمیل فرمایید و یا با ما در تماس باشید

می خواهم داوطلب شوم