طرح دانش افزایی معلمان


گزارش طرح دانش افزایی معلمان

در طرح دانش‌افزایی معلمان و دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی، در راستای توسعه و افزایش دانش معلمین در مناطق محروم، تصمیم به برگزاری کلاس‌های آموزشی گرفتیم. این کلاس‌ها گاهی به صورت آنلاین برگزار می‌شد و گاهی نیز محتوای آموزشی در قالب ویدیو به معلمین عزیز مناطق محروم اعطا می‌شد.

طرح دانش‌افزایی معلمان در سال ۱۳۹۹ در خیریه رشد اجرا شد و هم‌اکنون پس از گذشت ۲ سال با یاری خدا موفق به اضافه کردن طرح‌های دیگری در بخش آموزش خیریه رشد شدیم. مناطق اجرای طرح شهرستان‌ها و روستاهای واقع در استان سیستان و بلوچستان بود.

از سایر طرح‌های خیریه رشد می‌تونیم به طرح توسعه سواد خواندن در مناطق محروم، طرح بازی و یادگیری، طرح اهدای کتاب و … اشاره کنیم.

ما در خیریه رشد همواره تلاش کردیم شرایط مناسب جهت تحصیل دانش‌آموزان در مناطق محروم رو فراهم کنیم و در این مسیر با اجرای طرح‌ها و فعالیت‌های مختلف، به میزان قابل توجهی به این هدف نزدیک شدیم. در اجرای تمامی طرح‌ها، همواره از یاری و همراهی شما بهره‌مند بودیم.

در ادامه مسیر فعالیتمون همچنان نیازمند یاری شما هستیم. جهت مشارکت در طرح‌های خیریه رشد می‌تونید از طریق صفحه پرداخت آنلاین و یا سایر روش‌های پرداخت خیریه رشد اقدام کنید.


آمار کتب اهدایی تاپایان سال ۱۳۹۹