مدرسه روستای دموکی


مدرسه روستای دموکی

مشخصات مدرسه روستای دموکی

نام پروژه: دبستان شهید قاسم میر حسینی

موقعیت مکانی: روستای دموکی شهرستان بم پشت استان سیستان و بلوچستان

تعداد کلاس: ۶

شروع ساخت: اسفند ماه سال ۱۴۰۰

برآورد هزینه ساخت : ۲ میلیارد

میزان پیشرفت فیزیکی

۹۵%

داستان مدرسه روستای دموکی

روستای دموکی از دیگر مناطق شهرستان بم‌ پشت به شمار می‌ره. منطقه بم پشت از مناطق حوزه فعالیت ما در زمینه مدرسه سازی محسوب می‌شه و تا الان بیش‌تر از ۵ مدرسه در این منطقه توسط خیریه رشد به بهره‌برداری رسیده..

روستای دموکی از روستاهای نسبتا پرجمعیت واقع شده در استان سیستان و بلوچستانه..با توجه به رشد جمعیت و افزایش تعداد دانش‌آموزان در این روستا، نیاز به فضای آموزشی هم به مراتب بیشتر می‌شد.

علی رغم وجود ۲ مدرسه در این منطقه، دانش‌آموزان جهت تحصیل در مقاطع بالاتر از مقطع ابتدایی، مجبور می‌شدند به نواحی اطراف برند. در همین راستا تصمیم گرفتیم ساخت یک مدرسه‌ی ۶ کلاسه رو با یاری و همراهی خیرین بزرگوار شروع کنیم.

در اسفند ماه سال ۱۴۰۰ منطقه مورد نظر بررسی و شرایط لازم برای ساخت فراهم شد. مساحت مورد نظر جهت احداث این فضای آموزشی ۳۵۱ متر مربعه و در حال حاضر با گذشت ۶ ماه از شروع ساخت، به پیشرفت بسیاری در پروژه رسیدیم.

این چندمین پروژه مدرسه سازی خیریه رشد در شهرستان بم پشت به شمار می‌ره و با توجه به نیاز بسیار این منطقه به احداث فضای آموزشی تلاش می‌کنیم تعداد مدارس ساخته شده رو در این شهرستان افزایش بدیم. در این مسیر همواره به یاری و همدلی شما خیرین عزیز نیازمند خواهیم بود.