مدرسه روستای اسلام‌ آباد


مدرسه روستای اسلام آباد

مشخصات پروژه

مدرسه روستای اسلام‌ آباد

ناممدرسه: دبستان شهید میرحسینی

موقعیت مکانی: روستای اسلام آباد- شهرستان نیم‌روز- استان سیستان و بلوچستان

تعداد کلاس: ۴

هزینه ساخت: ۹۵۰ میلیون تومان

شروع ساخت: دی ماه سال ۱۴۰۰

ارزش کنونی: ۹۵۰ میلیون تومان

میزان پیشرفت فیزیکی

۹۰%


داستان مدرسه روستای اسلام‌ آباد

داستان ساخت مدرسه روستای اسلام‌ آباد به دی ماه سال ۱۴۰۰ برمی‌گرده….روزهایی که ما سخت مشغول شروع پروژه‌های جدید و اتمام مدارس در حال ساختمون بودیم اما به دلیل استقبال بسیار شما خیرین عزیز، ساخت یک مدرسه دیگرو شروع کردیم. ساخت مدرسه روستای اسلام‌ آباد با هدف فراهم کردن فضای آموزشی کافی در این روستا در دی ماه سال ۱۴۰۰ شروع شد. روستای اسلام‌ آباد از روستاهای شهرستان نیم‌روز واقع در استان سیستان و بلوچستانه.. این منطقه جمعیت دانش‌‌آموزی زیادی داره اما به نسبت این جمعیت، فضای کافی جهت تحصیل فرزندانمون وجود نداره… استفاده از فضای موجود در چند نوبت برای مقاطع تحصیلی مختلف، سختی مسیر رفت و آمد، نبود سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب تنها بخشی از مشکلات دانش‌آموزان در این روستا بود.

در همین راستا تصمیم گرفتیم یک مدرسه ۳ کلاسه در این روستا بسازیم.. هزینه‌ای که جهت ساخت نیاز داشتیم، مبلغ ۹۵۰ میلیون تومان بود که از این هزینه مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان رو خیر بزرگوار این مدرسه برعهده گرفتند. امروز و پس از گذشت ۷ ماه از شروع ساخت به مراحل پایانی این پروژه نزدیک شدیم و امید داریم بتونیم در آینده نزدیک شاهد تحصیل عزیزانمون در این فضای آموزشی باشیم.

با توجه به اینکه سرانه فضای آموزشی در مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان پائین‌تر از میانگین کشوری است، ساخت مدرسه و فضای آموزشی در مناطق محروم، از هدف‌های اصلی خیریه رشد به شمار می‌ره و در این مسیر ما تلاش می‌کنیم با همراهی و همدلی شما خیرین عزیز شرایط تحصیل رو برای همه عزیزانمون در مناطق محروم فراهم کنیم.