مدرسه روستای بانلکان


مدرسه روستای بانلکان

مشخصات پروژه

نام پروژه: دبستان برادران شهید نارانی مقدم ۱

موقعیت مکانی: روستای بانلکان شهرستان هلیلان استان

ایلام

تعداد کلاس: ۳

مساحت فضای آموزشی: ۱۳۰ متر مربع

سال تأسیس: ۱۳۸۸

۱۰۰%

داستان مدرسه روستای بانلکان

داستان مدرسه شهید نارانی مقدم به روزهایی برمی‌گرده که ما فعالیت خودمون رو در زمینه مدرسه‌سازی شروع کرده بودیم. سال ۱۳۸۸ با گذشت تنها چند سال از ابتدای فعالیتمون در مدرسه‌سازی ساخت یک مدرسه ۳ کلاسه رو در این روستا آغاز کردیم. این روستا در شهرستان هلیلان واقع در استان ایلام قرار داره و از روستاهای نسبتاً پرجمعیت این منطقه به شمار می‎ره.. مساحتی که برای ساخت این پروژه در نظر گرفته شد، حدود ۲۰۰۰ متر مربع برآورد شده بود . از ۱۳۰ متر مربع از این فضا جهت ساخت فضای آموزشی مدرسه بهره گرفته شد و ۷۰ متر مربع از این فضای باقی‌مانده صرف ساخت حیاط و محیط بیرونی مدرسه شد. مدرسه روستای بانلکان در سال ۱۳۸۸ به بهره‌برداری رسید.

هم‌اکنون دانش‌آموزان این روستا در این فضای آموزشی مشغول به تحصیل هستند و امید داریم در سال‎‌های آینده به آمار فضاهای آموزشی در این مناطق بیفزاییم. در سال ۱۴۰۱ ما در خیریه رشد موفق به اجرای ۷ پروژه مدرسه‌سازی در مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان شدیم و در تلاشیم در آینده نزدیک شاهد تحصیل عزیزانمون در این فضاهای آموزشی باشیم.

با توجه به افزایش جمعیت در روستاهای مناطق محروم نیاز به فضای آموزشی همواره حس می‌شه و ما همواره در تلاشیم تا با همراهی و همدلی خیرین بزرگوار بتونیم مدارس بیشتری رو در این مناطق به بهره‌برداری برسونیم.