مدرسه روستای کلاتک


مدرسه روستای کلاتک

مشخصات مدرسه روستای کلاتک

موقعیت مکانی: روستای کلاتک شهرستان سراوان استان سیستان و بلوچستان

تعداد کلاس: ۴

شروع ساخت: آذر ماه سال ۱۴۰۱

برآورد هزینه ساخت: ۱ میلیارد

متراژ: ۱۷۶ متر مربع

میزان پیشرفت فیزیکی:

۸۰%

داستان ساخت مدرسه روستای کلاتک

روستای کلاتک از روستاهای شهرستان سراوان در استان سیستان و بلوچستان به شمار می‌ره .. تعداد ۶۰ نفر از دانش‌آموزان عزیز این روستا در ۳ پایه مشغول به تحصیل هستند. با وجود این تعداد جمعیت دانش‌آموزی، این ناحیه از فضای آموزشی مناسبی برخوردار نیست و دانش‌آموان در یک اتاق کوچک و نامناسب مشغول به تحصیل هستند.

در همین راستا، با همراهی یکی از خیرین بزرگوار، اقدام به ساخت یک مدرسه در روستای کلاتک کردیم. ساخت این فضای آموزشی در آذر ماه سال ۱۴۰۱ شروع شده و همکارانمون با سفر به این منطقه، محل ساخت رو بررسی و اقدامات مورد نظر رو در جهت شروع پروژه انجام دادند. امید داریم در آینده نزدیک با یاری خدا و تلاش پیمانکاران، خیلی زود شاهد تحصیل عزیزانمون در این مدرسه باشیم.

در تابستان سال ۱۴۰۲ نزدیک به ۷۰ درصد از پروژه تکمیل شده و در واقع سقف و ساختمان داخلی فضای آموزشی تقریبا ساخته شده است و نمای بیرونی مدرسه نیز در حال تکمیل شدن است. با یاری خدا به زودی شاهد تحصیل عزیزانمون در این فضای آموزشی خواهیم بود.

ما در خیریه رشد تلاش می‌کنیم با همراهی شما خیرین عزیز، شرایط مناسب تحصیل رو برای همه فرزندان ایران فراهم کنیم . در این مسیر همواره به یاری شما نیازمند خواهیم بود

کار ساخت داخل ساختمان مدرسه به اتمام رسیده و هم اکنون فقط کار نازک کاری ساختمان باقی مانده است.

جهت مشاهده سایر فعالیت‌های خیریه رشد می‌تونید از طریق راه‌های ارتباطی با ما در ارتباط باشید