مدرسه روستای بندبخش


مدرسه روستای بند بخش-پایان دیوارچینی

مشخصات پروژه

مدرسه روستای بندبخش


مکان: روستای بندبخش شهرستان گلشن (جالق)استان سیستان و بلوچستان

متراژ: ۱۰۰ متر مربع

تعداد کلاس: ۳ کلاس

برآورد هزینه: ۵۵۰ میلیون تومان

شروع ساخت: اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰

ارزش کنونی: ۶۰۰ میلیون تومان

اتمام و بهره برداری: دی ماه سال ۱۴۰۰


پیشرفت فیزیکی پروژه

۱۰۰%

داستان مدرسه روستای بندبخش

داستان ساخت مدرسه روستای بندبخش از اونجایی شروع شد که ما در خیریه رشد تصمیم گرفتیم فعالیت خودمون رو در زمینه مدرسه سازی در شهرستان گلشن ( جالق) افزایش بدیم. در واقع ما تلاش می‌کردیم روز به روز به آمار مدارس و فضاهای آموزشی در مناطق محروم اضافه کنیم. روستای بندبخش از روستاهای پرجمعیت شهرستان گلشن به شمار می‌ره و در حال حاضر بیشتر از ۷ هزار نفر، ساکن این روستا هستند. نزدیک به ۱۰۰۰ نفر از این جمعیت رو دانش‌آموزان شامل می‌شند. با وجود جمعیت بالای دانش‌آموزی در این منطقه، فضای کافی جهت تحصیل و آموزش این عزیزان وجود نداشت و دانش‌آموزان ساکن این منطقه مجبور به تحصیل در سایر روستاها می‌شدند.

ساخت مدرسه روستای بندبخش با متراژ ۱۰۰ متر مربع و تعداد ۴ کلاس در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ شروع شد. هزینه برآوردشده جهت ساخت، مبلغ ۵۵۰ میلیون تومان بود که تقریبا نیمی از این مبلغ رو خیرین بزرگوار این پروژه برعهده گرفتند. مراحل ساخت مدرسه در دی ماه سال ۱۴۰۰ به پایان رسید و در حال حاضر دانش‌آموزان عزیزمون در این فضای آموزشی مشغول به تحصیل هستند. کار افتتاح مدرسه این روستا در سفر آبان ماه سال ۱۴۰۰ توسط همکاران ما انجام شدو از دی ماه ۱۴۰۰ فرزندان عزیز ساکن در این روستا ازاین فضای آموزشی بهره‌مند شدند

با افزایش جمعیت در روستاها و شهرستان‌های مناطق محروم، تلاش ما در خیریه رشد ساخت و احداث مدارس و فضاهای آموزشی بیشتر در این مناطقه تا بتونیم شرایط تحصیل رو برای همه فرزندان کشورمون فراهم کنیم. در این مسیر بی‌نیاز از یاری و همراهی شما نیستیم.